П`ятниця, 26.04.2024, 14:27
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ"Бобринецьке НВО"(філія №1)

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 23
Мини-чат
200
Структура  2019 - 2020         

І семестр:

01.09.2019-28.12.2019

Осінні канікули:

28.10.2019-01.11.2019

Зимові канікули:

28.12.2019-13.01.2020

ІІ семестр:

13.01.2020-29.05.2020

Весняні канікули:

23.03.2020-29.03.2020

ШМО природничо-математичного циклу

ШМО природничо-математичного циклу

Тема, над якою працює ШМО:

«Підвищення професійної майстерності вчителів природничо-математичного циклу шляхом впровадження сучасних освітніх технологій»

Мета роботи ШМО:
Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання. Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищення професійної компетентності.

Основні завдання роботи шкільного методичного об'єднання

1. Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної базової та повної загальної середньої освіти.

2. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.

3. Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності.

4. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.

5. Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .

6. Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.

7. Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій.

8. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

9. Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.

10. Орієнтувати допрофільну та профільну спеціалізацію школи у контексті задоволення реальних потреб учнів, батьків, громадськості.

11. Детально проаналізувати результати участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні. Посилити роботу по підготовці учнів школи та їх батьків до зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій.

12. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями. Особлива увага до організації роботи шкільного наукового товариства «Перспектива» навчального закладу.

13. Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів. Продовжувати самоосвіту педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, науково - практичних семінарів,

навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.

14. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

 

Форми і методи роботи

  1. Обговорити та затвердити план роботи
  2. Проводити методичні оперативки:

а) підсумки навчально-виховної роботи за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.

б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.

     3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.

     4. Організувати роботу з обдарованими дітьми

     5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні,   інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.

Робота вчителів МО в період між засіданнями

  • Приймати активну участь в методичній роботі школи
  • Активно взаємовідвідувати уроки своїх колег
  • Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО
  • Провести  предметні тижні
  • Приймати активну участь в методичній роботі району
  • Приймати активну участь в різноманітних конкурсах
  • Члени ШМО природничо-математичного циклу
  • Комар Наталія Віталівна
  • Керівник ШМО природничо-математичного циклу
  • Інформаційні дані

    1.

    Дата народження

    02.01.1989

    2.

    Стать

    Жін..

    3.

    Нагороди

    Почесні грамоти райво.

    4.

    Посада

    Вчитель географії

    5.

    Присвоєна категорія, звання

    ІІ

    6.

    Освіта

    Вища

    7.

    Назва навчального закладу, який закінчила

    Кіровоградський державний педагогічний університет

    ім.В Винниченка

    8.

    Спеціальність за освітою

    Вчитель географії, біології та основ економіки

    9.

    Загальний педагогічний стаж

    6

    10.

    З якого часу працює в даному закладі

    З 2009 року

    11.

    Предмет, який викладає

    Географія, біологія, образотворче мистецтво

  • Стрельченко Ольга Миколаївна
  • Інформаційні дані

    1.

    Дата народження

    06.10.1967

    2.

    Стать

    Жін.

    3.

    Нагороди

    4.

    Посада

    Директор

    5.

    Присвоєна категорія, звання

    І

    6.

    Освіта

    Вища

    7.

    Назва навчального закладу, який закінчила

    Кіровоградський педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна

    8.

    Спеціальність за освітою

    Вчитель математики та фізики

    9.

    Загальний педагогічний стаж

    25

    10.

    З якого часу працює в даному закладі

    З 2015 року

    11.

    Предмет, який викладає

    математика

  • Крамаренко Олександра Іванівна
  • Інформаційні дані

    1.

    Дата народження

    01.05. 1964

    2.

    Стать

    Жін.

    3.

    Нагороди

    Почесні грамоти райво, облуо, МОНУ

    4.

    Посада

    Вчитель математики та фізики

    5.

    Присвоєна категорія, звання

    Вища.

    «Старший вчитель»

    6.

    Освіта

    Вища

    7.

    Назва навчального закладу, який закінчила

    Кіровоградський педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна

    8.

    Спеціальність за освітою

    Вчитель математики та фізики

    9.

    Загальний педагогічний стаж

    29

    10.

    З якого часу працює в даному закладі

    З 1996 року

    11.

    Предмет, який викладає

    Математика, фізика, основи здоров’я

  • Зайцева Валентина Василівна
  • Інформаційні дані

    1.

    Дата народження

    17.12. 1953р.

    2.

    Стать

    Жін.

    3.

    Нагороди

    Почесні грамоти райво, облуо, МОНУ, значок «Відмінник освіти Укр.»

    4.

    Посада

    Вчитель біології

    5.

    Присвоєна категорія, звання

    Вища.

    «Вчитель-методист»

    6.

    Освіта

    Вища

    7.

    Назва навчального закладу, який закінчила

    Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г. Короленка

    8.

    Спеціальність за освітою

    Вчитель біології

    9.

    Загальний педагогічний стаж

    44

    10.

    З якого часу працює в даному закладі

    З 1983 року

    11.

    Предмет, який викладає

    Біологія, хімія, трудове навчання.

  • Гичко Олександр Миколайович
  • Інформаційні дані

    1.

    Дата народження

    15.12.1961р.

    2.

    Стать

    Чол.

    3.

    Нагороди

    Грамоти райво

    4.

    Посада

    Вчитель історії

    5.

    Присвоєна категорія, звання

    І

    6.

    Освіта

    Вища

    7.

    Назва навчального закладу, який закінчила

    Кіровоградський державний педагогічний університет

    ім.В. Винниченка

    8.

    Спеціальність за освітою

    Вчитель історії та провознавства

    9.

    Загальний педагогічний стаж

    24

    10.

    З якого часу працює в даному закладі

    8

    11.

    Предмет, який викладає

    Історія, інформатика.

  • Тематика засідань

    шкільного методичного обєднання

    вчителів природничо – математичного циклу

    на 2015-2016 навчальний рік

  • І засідання

  • Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2015-2016 навчальний рік.
  • Аналіз навчальних програм, підручників на 2015-2016 навчальний рік
  • Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів
  • Забезпечення навчально-виховного процесу в навчальному закладі
  • Завдання членам ШМО
  • Звіт про проведення предметних олімпіад
  • Завдання контрольних зрізів знань з предметів
  • ІІ засідання

  • Формування компетентностей учнів на уроках географії шляхом впровадження сучасних освітніх технологій на уроках географії. (Комар Н.В.)
  • Курсова перепідготовка та атестація вчителів.
  • Звіт про проведення предметних олімпіад
  • Затвердження завдань контрольних зрізів знань за І семестр з навчальних предметів.
  • Проведення предметного тижня з математики та фізики.
  • Відвідування уроку геометрії у 9 класі з теми: «Теорема синусів»
  • Відвідування уроку фізики у 9 класі по темі: «Послідовне з’єднання провідників.
  • Взяти участь у конкурсу з інформатики: «Бобер»
  • Завдання членам ШМО
  • Підготувати моніторинг контрольних зрізів знань учнів за І семестр
  • Підготувати моніторинг рівня знань учнів за І семестр
  • Звіт про проведення предметних тижнів з інформатики  математики і фізики
  • Підготувати виступи з тем: «Використання ІКТ технологій на уроках і в позаурочний час»,  «Формування життєвих компетентностей учнів на уроках фізики та математики»
  • ІІІ засідання

    1. Використання ІКТ технологій на уроках і в позаурочний час.

    2. Формування життєвих компетентностей учнів на уроках фізики та математики.

    3. Звіт про проведення предметних тижнів з інформатики, математики і фізики.

    4. Моніторинг рівня контрольних зрізів знань з предметів

    5. Моніторинг рівня знань учнів за І семестр

    6. Відвідування уроку хімії у 7 класі з теми: «Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук».

    7. Проведення предметного тижня з інформатики.

    8. Завдання членам ШМО

  •  Підготувати виступи з тем: «Формування життєвих компетентностей на уроках інформатики»,  «Формування компетентностей учнів на уроках біології, шляхом впровадження сучасних освітніх технологі

  •  Звіт про проходження курсової  перепідготовки.

  • Завдання контрольних зрізів знань з предметів
  • ІV засідання

  • 1. Формування життєвих компетентностей на уроках інформатики.

    2. Формування компетентностей учнів на уроках біології, шляхом впровадження сучасних освітніх технологій

    3. Звіт про проходження курсової перепідготовки.

    4. Відвідування уроку географії з теми: Північна Америка. Географічне положення. Практична робота №9. Населення на контурну карту географічних об’єктів Північної Америки.

    5. Взяти участь у конкурсі «Кенгуру»

    6. Затвердження завдань контрольних зрізів знань за ІІ семестр з навчальних предметів.

    7. Завдання членам ШМО:

  • Підготувати матеріали на виставку педагогічних ідей
  • Підготувати матеріали до Майстер-класу: «Я це роблю так»
  • Підготувати моніторинг контрольних зрізів знань учнів за ІІ семестр
  • Підготувати моніторинг рівня знань учнів за ІІ семестр та рік.
  • V засідання

  • Майстер-клас «Я це роблю так»
  • Презентація матеріалів педагогічної виставки.
  • Виконання навчальних  програм з предметів
  • Проведення предметного тижня з географії та біології
  • Взяти участь у  конкурсах «Колосок» та «Левеня»
  • Моніторинг рівня контрольних зрізів знань з предметів за ІІ семестр
  • Моніторинг рівня знань учнів за ІІ семестр та рік.
  •  

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz