Вівторок, 23.04.2024, 13:35
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ"Бобринецьке НВО"(філія №1)

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 23
Мини-чат
200
Структура  2019 - 2020         

І семестр:

01.09.2019-28.12.2019

Осінні канікули:

28.10.2019-01.11.2019

Зимові канікули:

28.12.2019-13.01.2020

ІІ семестр:

13.01.2020-29.05.2020

Весняні канікули:

23.03.2020-29.03.2020

Виховна робота

Система виховної роботи

Філії 1 КЗ "Бобринецьке НВО "НВК «Бобринецька гімназія –

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1"

Становлення української державності, інтеграція у європейське і світове співтовариство, відмова від тоталітарних методів управління державою і побудова громадянського суспільства передбачають орієнтацію на людину, яка здатна працювати на процес державотворення, на становлення народу України як політичної нації. Стрижнем цієї системи виховання в Україні є національна ідея, спрямована на вироблення життєвої позиції людини, становлення її як особистості, як громадянина своєї держави.

Виховна система школи розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, Статуту школи.

Система виховної роботи передбачає:

- планування позаурочної – виховної роботи з учнівським колективом;

- організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;

- розвиток учнівського самоврядування;

- співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед учнів;

- активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;

- розвиток творчих здібностей та інтересів учнів у гуртках, секціях.

Система виховної роботи забезпечує:

- умови для розвитку і самовдосконалення особистості;

- розвиток активності учнів у різних видах діяльності;

- згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;

- соціальну захищеність і підтримку учнів;

- творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позанавчальній діяльності.

Виховна система школи базується на принципах, що визначають основні вимоги до процесу виховання особистості учня, до його змісту, організацій, форм, методів та прийомів:

- принцип гуманізації і демократизації виховного процесу,

- принцип зв’язку виховання з реальним життям,

- виховання особистості в колективі в ході спільної діяльності,

- єдність вимог і поваги до особистості,

- послідовність, систематичність і єдність виховних впливів.

Педагогічний колектив одним з найголовніших завдань у своїй роботі вважає глибоке творче вивчення та впровадження педагогічної спадщини Василя Олександровича Сухомлинського. Співзвучні сьогоденню ідеї видатного педагога про гуманізацію навчально-виховного процесу, виховання громадянина-патріота, про збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування високої пізнавальної, моральної і естетичної культури особистості, розвиток творчих здібностей і обдарувань школярів.

Вся виховна робота школи направлена на розв’язання проблеми «Виховання самодостатньої особистості шляхом формування ключових життєвих компетентностей».

Метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та критерієм ефективності виховного процесу.

Загальні виховні завдання:

- формування національної свідомості;

- формування високої духовної особистості;

- утвердження на національному грунті принципів загальнолюдської моралі;

- виховання основ естетичної культури і розвиток художніх здібностей;

- виховання трудової активності;

- забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей та молоді;

- формування правової культури;

- виховання екологічної культури.

Зміст виховання – це система загальнокультурних і національних цінностей та сукупність соціально значущих якостей особистості:

- ціннісного ставлення до суспільства та держави;

- ціннісного ставлення до людей;

- ціннісного ставлення до природи;

- ціннісного ставлення до мистецтва;

- ціннісного ставлення до праці;

- ціннісного ставлення до себе.

Пріоритетним у виховній роботі школи є:

- реалізація особистісного підходу в навчально-виховному процесі;

- формування національної свідомості та правової культури учнів;

- виховування патріотичних якостей особистості;

- розвиток творчих здібностей учнів;

- залучення молоді до національної та світової культури;

- співпраця вчителів, учнів, батьків та громадськості;

- збереження морального та фізичного здоров’я учнів;

- формування екологічної культури, мислення, свідомості;

- розвиток учнівського самоврядування.

Форми організації виховної діяльності:

– діяльність музейного комплексу, музейної кімнати «Слово про жінку»;

– традиційні українські свята, уроки мужності, пам’яті, тематичні виставки, вахти пам’яті, допомога ветеранам;

– інтелектуальні конкурси та ігри;

– бесіди, лекції, корекційно-виховні заходи;

– виставка робіт учнів, концерти художньої самодіяльності, художні конкурси, виступи агітбригад, шкільні традиційні свята;

– трудові десанти по озелененню класних кімнат, приміщень, території школи та міста;

– екскурсії по рідному краю;

– спортивні змагання, спартакіади, Дні здоров’я;

– діяльність учнівського самоврядування;

– співпраця із громадськими організаціями;

– правові лекторії та вікторини;

– тематичні тижні, місячники;

– робота консультпункту для батьків та учнів;

– корекційна робота психолога та соціального педагога з учнями.

Серцевиною виховного процесу є особистість: її нахили, здібності, потреби, інтереси, соціальний досвід, самовідданість, характер.

Результатом виховної діяльності НВК є створення сучасної моделі випускника – людини, готової до самоосвіти, самовизначення та самореалізації у дорослому житті.

Організація виховного процесу

  1. Ціннісне ставлення до себе

Виховні досягнення

Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:

  • усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного,  соціального, духовного,культурного) кожної людини;
  • адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі, основ самооцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності;
  • знання та навички ведення здорового способу життя (дотримання правил гігієни рухового режиму).

Зміст роботи

Провести анкетування, тренінги, рольові ігри за тематикою:

«Я і мої друзі»

«Ескіз майбутнього життя»

«Мій режим дня»

«Мої права і обов’язки»

«Моє дозвілля»

«Мої життєві принципи»

«Про культуру почуттів»

«Індивідуальні особливості людини»

 

Провести цикл бесід, годин спілкування,сюжетних ігор за тематикою:

«Азбука ввічливості»

«Зовнішній вигляд учнів»

«Профілактика інфекційних захворювань»

 «Чистота – запорука здоров’я»

 «Як не захворіти»

«Вогонь буває різним»

 «Режим дня школяра»

«Дисципліна і культура»

«Продукти харчування – наші друзі й вороги»

«Цінуй свій час і час інших»

«Переможемо всі хвороби»

 «Шкідливі звички»

«Культура харчування»

 «Не кидай слів на вітер» «Дотримання шкільної етики»

«Я і моя родина»

«Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров’я»

«Здоров’я – головне багатство»

«Якщо я буду…»

«Сам собі вихователь»

«Кодекс чесної особистості»

«Яка людина заслуговує на повагу інших»

«Ким бути і яким бути»

«Як стати лідером»

 «Пізнай себе – і ти пізнаєш світ»

«Про культуру почуттів»

 

Провести тижні безпеки

  • безпека руху пішоходів
  • безпека життєдіяльності
  • сприяння здоровому способу життя
  • безпека життєдіяльності

2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Виховні досягнення

Сформованість основ національних та загальнолюдських цінностей:

  • уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирне розв’язування конфліктів;
  • здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших;
  • моральних якостей(чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя,взаємодопомоги, товариськості, співпереживання,щедрості,поваги до особистості)

Зміст роботи

Провести цикл бесід, годин спілкування,сюжетних ігор за тематикою:

«Світлофор ввічливості»

«Відкриваємо скриньку добрих справ»

«Бути совісним означає…»

«Про справжню дружбу»

«Школа вишуканих манер»

«Шануй батька і неньку»

«Правила нашого життя»

 «Чужого горя не буває»

 «Як і чим виправдовується дружба»

«Народна мудрість»

«Ти знаєш, що ти людина?»

«Як навчитися стримуватись»

«Шануймося, бо ми того варті»

«Еталон поведінки мого однолітка»

 «Я і мій ідеал»

«У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі»

 «Заповіді людяності»

«Будь відданим  пам’яті батьків»

«Мій справжній друг»

«Безсмертним подвигом своїм вони прославили Вітчизну»

«Взаєморозуміння. На чому воно ґрунтується?»

«Дисципліна – свобода,  чи необхідність?»

«Ти живеш серед людей»

«Розкажи мені про мене»

«Колектив починається з мене»

«Жити – значить спілкуватися»

«Молодь проти насильства»

 «Культура користування мобільним зв’язком »

 

Організувати разом з батьківським комітетом школи рейди – консультації з метою визначення :

  • чи дотримується учень режиму дня;
  • чи є умови для продуктивної домашньої роботи;
  • контроль батьків за виконанням школярем режиму дня

 

Провести серед учнів школи конкурс творів – мініатюр, віршів, малюнків на тему:

«Родина – мій дім, мій оберіг»

«Сімейні свята і традиції»

 

Продовжити урізноманітнювати форми роботи школи, сім’ї, громадськості шляхом проведення:

  • індивідуального шефства активістів – батьків над «важкими» підлітками
  • обговорення неадекватної поведінки учнів і батьків на засіданні батьківського комітету
  • проводити індивідуальні консультації для батьків «важких» підлітків

 

Систематично ознайомлювати батьків з досвідом родинного виховання і його теоретичними основами

 

Продовжити роботу  батьківського всеобучу

 

Активізувати педагогічне сімейне виховання шляхом бесід і практикумів на родинно-сімейну тематику (батьківські збори, консультації)

 

Провести години спілкування «Про що розповів сімейний альбом»

 

Запровадити «Щоденники батьківської мудрості»

 

Провести родинно-сімейне свято

«Берегиня нашого дому»

3. Ціннісне ставлення до праці

Виховні досягнення

Сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини:

  • уявлення про типи професій;
  • вміння і навички самообслуговуючої праці;
  • поваги до людини праці;
  • почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності,дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості.

Зміст роботи

Продовжити  практику проведення:

  • щоденного вологого прибирання класних кімнат, коридорів
  • щотижневого санітарного дня в класних кімнатах та шкільному приміщенні
  • впорядкування шкільного подвір’я та прилеглої території
  • осінні роботи на пришкільній ділянці та підготовка ґрунту до зими
  • весняні роботи в палісадниках, висаджування квітів
  • участь у місячнику по благоустрою території

 

Продовжити розвивати волонтерський рух

 

Продовжити зустрічі з працівниками центру зайнятості

Продовжити практику зустрічей з людьми різних професій

 

Провести тиждень трудового навчання

 

Провести бесіди, години спілкування:

«Бджілка мала, та й та працює»

 «Коли я виросту…»

«Чи потрібно людині працювати»

«Твій режим здоров’я»

«Годинник того не підведе, хто час цінує»

«Цінуймо працю інших»

«Час – річ дорогоцінна»

«Усі професії потрібні, усі професії важливі»

 «Праця прикрашає людину»

 «Чи знаєш ти ціну хвилини»

«Калейдоскоп професій»

 «Як організувати себе»

«Вчись учитись, щоб уміти трудитись»

«Люди, які працюють поруч»

 «Як вибрати майбутню професію?»

«Мої обов’язки в родині»

«У світі професій»

«Ваш вибір: можу+хочу+треба»

«Всі професії важливі»

«Як не помилитися у виборі професій»

«Освіта і професія»

 «Держава потребує професіоналів»

4. Ціннісне ставлення до природи

Виховні досягнення

               Сформованість понять та уявлень про довкілля:

  • усвідомлення краси природи, як унікального явища та її функцій в житті людини;
  • пізнавального інтересу до природи;
  • необхідності гармонійного  співіснування людини та природи, відповідального ставлення до неї;
  • дбайливого ставлення до природи в традиціях українського народу.

Зміст роботи

Провести бесіди, виховні години, диспути, екскурсії, конференції на теми:

«Екологія в загадках»

 «Збережемо чистим довкілля»

«Збережемо красу природи»

 «Екологічна стежка в різні пори року»

«Чорнобиль – рана України»

«Чорнобиль не має минулого часу»

Операція «Квітуче подвір’я»

Вікторина «Жива й нежива природа»

«Знай, люби, бережи»

«В усі пори року прекрасна земля»

«Флора і фауна нашого краю»

 «Таємниці природи»

 «Аптека бабусі Медуниці»

«Вода – джерело життя»

«Вітамінна скарбниця»

«Уроки Чорнобиля»

 «Зелений дивосвіт»

«Щедрі дари осені»

 «Дзвони Чорнобиля»

  «Збережемо чистоту водних просторів наших»

«Квіти – очі землі»

Операція «Посади дерево»

Акція

 «Зелений дивосвіт»

«Світ природи у народному епосі»

«Рослини у творах мистецтва»

Провести подорожі та екскурсії по рідному краю

Продовжити проведення екологічних десантів

Продовжити роботу по впорядкуванню та озелененню шкільної території приміщення школи, класних кімнат

Провести місячник екологічних знань в рамках до Дня довкілля і Дня землі

  • конкурс екологічного плакату і малюнків
  • загальношкільний марафон «Я – за природу"

Проводити уявні мандрівки:

«Шануймо, друзі, степу дивосвіт»

«Всюдиходом у природу»

«По сторінкам Червоної книги»

Провести загальношкільний

День птахів

Організувати і провести виставку дитячих малюнків і фотографій «Природа мого краю»

5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Виховні досягнення

Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті і мистецтві:

  • основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;
  • вміння відчувати та розуміти художні образи;
  • навичок виконувати творчі завдання.

Зміст роботи

Провести декаду музичного мистецтва «Таланти квітнуть серед нас» в рамках якої провести:

  • уроки культури

«Український танок»

«Пісні дзвінке джерело»

  • музичну вікторину

«Музичний калейдоскоп»

  • конкурс дитячої творчості

«Талантами квітне наша школа»

 

Проводити заочні подорожі по музеях України та світу

 

Продовжити співпрацю з Бобринецькою ДШМ

 

Продовжити практику проведення годин спілкування, рольових ігор, практичних занять з етики та етикету

6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Виховні досягнення.

   Сформованість основних понять про народ, націю, державу, усвідомлення єдності власної долі з долею Батьківщини:

  • почуття поваги до рідного краю, мови, українських традицій та звичаїв;
  • шанобливого ставлення до державної символіки;
  • розуміння правил взаємодії людей у колективі, толерантного ставлення до історії та культури інших народностей, які проживають в Україні та інших державах.
  •  

Зміст роботи

Провести години спілкування, виховні години, бесіди, зустрічі на тему:

  «Символи моєї держави»

  «У країні рідної мови»

  «Правовий букварик»

  «Символи моєї держави»

 «Моя мала Батьківщина»

  «Рід, родина, рідня»

  «Мої права»

«Кожна дитина має право»

«Диво мова калинова»

 «Моральні цінності мого народу»

Вікторина «Чи знаєш ти свій краї»

«Люби і знай свій рідний край»

«Школа прав дитини»

Сторінки історій мого міста «Люди, які прославили мій край»

Усний журнал «Ми – українці –  єдина сім’я»

 

«Моя країна моїми очима»

 «Духовність народу» (народний календар)

«Символи нашої держави»

«Немає прав без обов’язків»

«Україна від козацьких часів до сьогодення»

«Історія рідного краю»

«Право, обов’язок і честь»

«Вчинок, відповідальність, наслідки»

«Що ти знаєш про Україну?»

«Право, обов’язок, свобода та відповідальність»

«Видатні люди мого краю»

«Збережемо наш скарб – рідну мову»

«Гуманістична мораль у громадянському суспільстві»

«Видатні вчені  України»

«Державні символи України»

«Колосок пам’яті»

Провести тиждень правових знань

Провести зустрічі з

  • працівниками міліції,
  • юстиції
  • психологом
  • наркологом

Провести  конкурси малюнків, плакатів на тему:

«Школярі за здоровий спосіб життя»

«Світ очима дітей»

Провести прес – конференцію

«Вплив куріння на організм людини»

Проводити заходи з профілактики захворювань на СНІД

«Молодь проти СНІДу»

 

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz