12 січня 2015 року відбулося засідання педагогічної ради, що проходила у формі ділової гри, тема якої: «Самоосвіта педагога : самоціль чи необхідність?» .
Педагогічна рада розпочалася з виступу директора школи «Самоосвіта педагога», в якому розкривалися мотиви які спонукають вчителя до самоосвіти, та основний зміст самоосвіти. З педагогічного колективу було сформовано чотири групи, яким були запропоновані завдання:
Чи є самоосвіта шляхом становлення педагогічної майстерності?Чому?
Чи сприяє самоосвіта вчителя формуванню соціальної, громадянської, комунікативної та інформаційної компетентностей учнів, що є потребою сьогодення? Яким чином?
Самоосвіта: це міф чи реальність?
Яка роль самоосвіти для вчителя, учня, школи, держави?
Кожна з груп висловила свої думки з певного питання.
На завершення педагогічної ради були запропоновані завдання по самоосвіті: директору школи, вчителям, заступнику директора з навчально-виховної роботи, керівникам шкільних методичних об’єднань, бібліотекарю, керівнику «Школи молодого вчителя » і класним керівникам.